صدای مشاور

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان گلستان هر ساله هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار میشود. میخواهیم در این مقاله با ثبت نام نمونه دولتی ششم ابتدایی و ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم بپردازیم. زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی استان گلستان هر ساله در اسفندماه انجام میشود. ازمون نمونه دولتی برای ورود دانش آموزان استان گلستان به مدارس بالاتر از سطح مدارس عادی می باشد.

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی استان گلستان

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان گلستان همانطور که گفتیم در اسفندماه هر سال صورت میگیرد. داوطلبان عزیز باید در بازه زمانی مقرر به سایت ثبت نام نمونه دولتی مراجعه کنند و با تکمیل اطلاعات درخواستی در آزمون نمونه دولتی ثبت نام شوند. مشاوران سامانه صدای مشاور با خدامات مشاوره تحصیلی تلفنیثبت نام نمونه دولتیتمامی دانش آموزان استان گلستان را از ابتدا تا انتها به صورت تلفنی و بدون نیاز به  حضور در مرکز انجام می دهد.

 

شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی استان گلستان

 

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان قزوین ششم به هفتم به این صورت است که دانش آموزانی که در گلستان تحصیل میکنند و قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی دارند  باید کلیه نمرات نیمسال اول ششم ابتدایی خیلی خوب و یا حداکثر یکی از دروس خوب و سایر دروس خیلی خوب باشد. اما ثبت نام نمونه دولتی 96 برای ورود به دبیرستان دوره دوم استان گلستان به این صورت است که باید معدل نیمسال اول سال نهم  دانش آموز بالاتر از 17 باشد. پس میتوان به این صورت بیان کرد که معدل  سالانه نهم نیز باید بالای 17 باشد.

 

تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی استان گلستان

 

آزمون نمونه دولتی ساعت 9 صبح 9تیرماه 96 برگزار خواهد شد. 9 تیر اولین جمعه پس از ماه مبارک رمضان است. از انجایی که نمرات نیمسال دوم 95 - 96 در آزمون نمونه دولتی و نتایج آزمون نمونه دولتی موثر است این آزمون پس از اعلام نتایج نمرات نیمسال دوم برگزار میشود.

 

کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی استان گلستان

طبق روال هر ساله کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی استان گلستان یک هفته قبل از برگزاری آزمون نمونه دولتی , از طرف آموزش و پرورش هر استان توزیع می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی شامل اطلاعات شخصی و اطلاعات محل برگزاری آزمون می باشد. کلیه داوطلبان استان گلستان می توانند کارت ورود به جلسه نمونه دولتی را به صورت اینترنتی دریافت کند. چنانچه داوطلبی در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی دچار مشکل شده میتواند با سامانه صدای مشاور تماس گیرد تا به صورت تلفنی مشکلات برطرف شود. از جمله مشکلات میتوان به مغایرت اطلاعات شخصی و یا عکس داوطلب اشاره کرد.

 

رفع نقص کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی

 

همانطور که گفتیم کارت ورود به جلسه نمونه دولتی شامل اطلاعات هویتی و محل برگزاری آزمون (استان-شهر-آدرس محل) ذکر پایه تحصیلی داوطلب (ششم به هفتم-نهم به دهم) می باشد. چنان چه در این موارد مغایرتی مشاهده شد باید تا یک روز قبل از برگزاری آزمون , رفع نقص را انجام دهد در غیر این صورت حتما اگر پذیرفته شود , ازثبت نام مدارس نمونه دولتی محروم میشود.

 

  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • صدای مشاور نه صدای مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی